menu: Strona główna  | Czym są Programy Partnerskie?| Podstawa Programów Partnerskich | Ile można na tym zarobić? | Najlepsze Programy na początek

Katalog Programów Partnerskich

    Oddajemy w Państwa ręce narzędzie do łatwego zapoznania się z poszczególnymi ofertami Programów Partnerskich występujących na naszym rynku pracy.
    Dzięki naszej stronie można w łatwy, przejrzysty sposób zapoznać się z wieloma Programami Partnerskimi uporządkowanymi w kategorie tematyczne. Do każdego dodajemy opis, który ułatwi podjęcie wyboru. Życzymy miłego surfowania.

Podstawa Programów Partnerskich

Program Partnerski to związek pomiędzy sprzedawcą, a partnerami. Partnerzy promują poprzez ogłoszenia w internecie produkty i usługi sprzedawcy, który w ten sposób pozyskuje klientów. Jeśli klient wykona oczekiwaną akcję na stronie partnera, ten drugi otrzyma za to prowizję. Tą akcją może być: zakup produktu, zapisanie się na newsletter czy kliknięcie w określonym miejscu na stronie. Prowizją natomiast nazywamy część ceny produktu zakupionego przez poleconego klienta, którą sprzedawca wypłaca partnerowi. Zarabiać można również na polecaniu innych partnerów za pomocą specjalnych linków generowanych przez Program Partnerski.

Jak to wygląda w praktyce? Należy zarejestrować się w Programie Partnerskim firmy oferującej dowolne usługi i zamieścić banner lub link tej firmy jako ogłoszenie w internecie. Serwisy prowadzące takie Programy zazwyczaj udostępniają swoim partnerom materiały reklamowe (banery, linki, własne konta ze statystykami). Jeśli jakaś osoba poprzez ten banner lub link wejdzie na stronę tej firmy i zamówi produkt lub usługę, to dostajemy za to ustaloną wcześniej prowizję. Czyli jeśli prowizja wynosi 10%, a klient zamówił usługę na 100 zł, to my dostajemy w ramach programu partnerskiego 10 zł.

Oprócz prowizji bezpośredniej w Programach Partnerskich możemy spotkać się z:

- prowizją wieczną - jeśli z Twojego polecenia ktoś kupi produkt sprzedawcy, zostanie w systemie zapisane cookies przypisujące tego klienta do Twojego konta. Jeśli w przyszłości ten sam klient kupi inny produkt tego sprzedawcy, Ty otrzymasz prowizję.

- prowizję pośrednią (x poziomu) - jeśli ktoś zapisze się do Programu Partnerskiego z Twojego polecenia, zostanie zapisany pod Tobą. Od tej pory będziesz zarabiał prowizję od zarobków tego partnera, nazywaną prowizją pośrednią 2 poziomu. Na tej samej zasadzie działają kolejne poziomy.

W wyborze Programu Partnerskiego nie zawsze najważniejsza jest wysokość prowizji. Bardzo ważne są również cookies (ciasteczka). Ciasteczka to małe pliki zapisywane na komputerze użytkownika, dzięki którym wiadomo nawet po kilku latach, że dany klient został polecony właśnie przez Ciebie. Dlatego też przy wyborze Programu Partnerskiego bardzo ważne jest jak długo takie ciasteczka są przechowywane.